DJ Optick si viata la +5

- Ce inseamna sa porti ochelari in muzica?
- Insemana ca ai probleme cu vederea.
- De cat timp porti ochelari?
- Nici nu se inventasera cand as fi avut de fapt nevoie. De la varsta de doi ani. Cred ca e o varsta decenta.
- Pe masura ce ai crescut s-au transformat in fashion sau tzine de vedere clara 100%?
- Dimpotriva, mi-au atras numai batjocura din cauza copiilor lipsiti de educatie elementara, drept care am devenit imun, iar acum, la batranete, ii consider un atu. Si da, sunt legati implicit de vedere...La +5 vezi lucrurile foarte bine!


- Ce cuvinte de batjocura iti spuneau copiii?
- Paganel, Bogdan borcan. Paganel este un personaj din cartile lui Jules Verne.
Purta niste ochelari haiosi care acum costa vreo 250 de euro daca vrei modelul respectiv, deci era o fitza.
- Si tu ce le raspundeai copiiilor?
- Ii felicitam ca au ales sa vada filmul, insted of the book.
- Acum mai face cineva misto de tine?
- Nu, acum insa, ma confunda lumea cu Avi de la Activ, care si el poarta ochelari asemanatori ca forma. Mi-au venit insa cei comandati in urma cu doua luni, Vintage, iar cu viitoarea fata de tocilar sigur nu ma va mai confunda nimeni.
- Semeni cu Avi, de la Activ?
- Semanam, dar nu rasarim.

- Mai ai ochelarii de cand erai mic?
- Nu, nici macar o pereche. Oricum, ii schimbam o data pe luna. Se spargeau foarte des ca de, eram si eu un mic zvapaiat.
- Cum aratau?
- Erau rotunzi, maro si naspa.
- I-ai spart vreodata?
- La greu, foarte des, aproape lunar. Ba eu eram de vina, ba alti copii la joaca. Acum nu ii mai sparg, ma plictisesc de ei.
- Ce faceai cand ii spargeai, cum ajungeai acasa?
- Nu e asa de grav. Daca ii dau jos inca mai pot conduce, citi, mixa, saruta etc..
- Te certau ai tai?
- Si mama poarta ochelari si au fost intelegatori.
- Unde i-ai pierdut ultima data?
- La o betie de ziua mea, acum patru ani, pe drumul spre Cluj, in momentul in care ma confesam unui copac. Erau niste rate acolo si aveam treaba cu ele.
- Ti-au cazut de la ochi?
- Cred ca se ingrozisera de ce au vazut si au decis sa ma paraseasca.

- Cat investesti in ochelari?
- De vreun an de zile ....too much!
- Cate perechi ai?
- Cred ca sunt vreo 6. Am o colectie de lupe impresionanta, trebuie sa recunosc.
- Care este diferenta intre ei?
- Difera marca, culoarea, forma – tot. Sunt cu totii din filme diferite. Ca intre ceasurile de diferite marci. Daca ma uit la ele fara ochelari insa, s-ar putea sa nu observ prea mari diferente.
- In functie de ce iti alegi ramele?
- De imbracaminte si de stare.
- Ai niste ochelari pe care ii porti cand esti nervos?
- Ochelarii nu au nici o legatura cu sentimentele, emotiile.
- !

- Ce importanta are brandul in viata ta?
- Nici una, dar sunt innebunit dupa ochelarii Tom Ford. Imi place colectia Vintage, m-am fixat pe ideea asta.
- De ce nu porti lentile de contact?
- Am incercat. Cred ca sunt mai reticent din punctul asta de vedere. Unele ma jeneaza si nu cred ca am gasit modelul corespunzator. Sau poate ca, pur si simplu nu imi place felul in care trebuie puse. Fetelor, sunteti niste masochiste!
- Ti-ar placea sa ai ochi albastri?
- Are mama, deci copiii mei au sanse mari. Vor avea, adica… gen, ma intelegi tu.
- Unde iti lasi ochelarii noaptea, cand dormi?
- In patul lor, pe noptiera. Le place maxim acolo, sub veioza, se simt ca in incubator.
- Toti cei 6 ochelari stau pe noptiera?
- Nu sunt maniac. Stau pe un raft banal, toti la un loc. Imi place sa fiu ordonat. Ca de altfel si cu ceasurile.
- Unde e raftul?
- In living. De ce ma intrebi, vrei sa-mi pradezi colectia de ochelari?
- Cate ceasuri ai?
- Vreo 6. Le tin tot in zona ochelarilor.
- La vedere?
- Nu.
- Cu ce ii stergi? Ai solutie cu fas?
- Solutia cu fas e pentru neexperimentati. Exista metode mult mai rapide si mai eficiente, ca de exemplu un tricou cu un material adecvat. Iata inca un motiv foarte bun de altfel, de a-mi alege imbracamintea. Cand cumpar un tricou, ma intreb daca merge sa sterg cu el ochelarii sau CD-urile, la club. Adevarul e ca imi cumpar odata la doua saptmani o carpa pentru sters lentilele, altfel se zgarie.

- Aceasta este ultima pereche de ochelari pe care mi-am comandat-o.
- Aduci cu Brad Pitt?
- Nu.
- Brad Pitt aduce cu tine?
- Ma rog, cred ca si-ar dori sa lucreze la Radio 21.
- Cum iti place de tine mai mult, cu sau fara ochelari?
- Fac parte din mine. Nu ii consider un accesoriu. E ca si cum ai avea o mana in plus si asa ar fi normal.

- Majoritatea pupitrelor nu au lumina, mai ales in afara Bucurestiului. Cat iti este de dificil sa mixezi in timpul seturilor?
- Asa este, drept urmare am o colectie de lanterne si lanternute la mine tot timpul.
- Cate?
- Vreo 4. Acasa sunt atat de multe pentru ca pur si simplu s-au adunat, ca brichetele la fumatori.
- Cunosti DJ de succes care poarta ochelari?
- Sunt foarte multi.
- Te-au influentat in vreun fel?
- Ochelarii lor nu.

- Cate perechi de ochelari crezi ca vei avea peste 10 ani?
- Se pare ca versiunea mea de hipermetropie nu este foarte operabila, deci probabil ca foarte multe. Ma gandesc sa pastrez toate ramele, ca sa rad la batranete.

- Cand intri intr-o camera cu lume, cine saluta primul, tu sau ei?
- Salut pe cine cunosc, iar daca nu-i observ am o scuza, nu vad bine!
- Ai indice de refractie mare?
- Nu, dar indicele trivibrofaxizor este foarte ciuspengizat.

4 comments:

cote said...

unde gasesc si eu o pereche de ochelari de soare ok ?

[+_+] said...

de cele mai multe ori, in strainatate :)

Allen & Heat said...

de cele mai putine ori...la second :D

Anonymous said...

Am nevoie de părerea ta despre asta sample pack
www.lucidsamples.com