Gojira - DJ, rocker sau rastaman?

Poza asta am gasit-o pe My space-ul lui Gojira


- What is going on man?
- Just chillin maaaaaaaan.
- Cand si unde e facuta poza?
- In februarie anul asta. Eram la carnavalul de la Venetia, ala marili. Luase Florian de la Shukar o peruca si am arestat-o.
- Cat a dat pe ea?
- 8 euro.
- Care au fost reactiile?
- Vasile a pus mana pe aparat si a tras poza. S-a ras nitel lumea si m-au trimis asa la supermarket sa le iau tigari si bere. O bere sinistra la 0.75.
- Te-ai gandit vreodata sa-ti faci raste?
- Acum cativa ani, dar mi s-a innodat parul la spate si a facut un cocolos mare pe care a trebuit sa-l tai.
- Nu te pieptanai?
- Nu, ca sunt cret. Ma spalam, balsam si ma uscam cuminte.
- Mai ai peruca?
- Nu era a mea, am alta de rocker, ca a lui Twisted Sister (poza aici). Este recuzita de la Happy Fish.
- Ai fost rocker?
- Claaaaaaaaaaaaaaar
- Cand te-ai lasat?
- Nu m-am lasat.
- Esti un DJ rocker?
- Daaaaaa.
- Cum se manisfesta?
- Injur lumea pa strada, il venerez pe satana.

1 comment:

konada said...

ce caterinca!