Cabluri la Cubecast


- Cablurile care ne-au mancat viata.
- Rau cu ele, rau fara ele.

- Fara cabluri n-ar mai fi lumina. Fara cabluri, viata n-ar mai avea sens.
- Gresit, viata avea sens si fara cabluri si are si acum, multumita wireless-ului.


- Poti sa spui ca iubesti cablul?
- Da.
- Este un cablu mai important decat altul?
- Bineinteles, ca de exemplu astea low noise.
- Conteaza culoarea?
- Absolut.


- De ce ai atat de multe cabluri?
- Strang tot, pentru ca imi place. In plus, vreau sa ma simt in siguranta, nu cumva sa raman in pana de vreun cablu.

7 comments:

Anonymous said...

cables are so analog :X

Unknown said...

si cum zicea cineva tot de la cubecast, in apararea necesitatii cablurilor
"in ziua in care o sa scapam de cabluri o sa ne umplm toti de cancer"

de dans said...

haha.. asta vroiam sa scriu si eu. a ramas in anale. in anale.

dj plan b said...

"umplm" suna a injuratura text :)

Unknown said...

mi-a tremurat mana, ce sa fac daca nu se poate edita, mi-era lene sa mai scriu inca o data. imi cer scuze tuturor celor care s-au simtit atinsi. nah, ca de data asta am scris cu toate literele

dj plan b said...

mare lucru daca ne lasa astia* azi sa transmitem.
summit fericit!



*comandamentul unic- divizia bajetii cu ochi albastrii care bruiaza comunicatiile.

Unknown said...

cica au bagat radiatii de 6000 de ori peste limitele normale sa nu poata teroristii sa comunice intre ei. radiatia vine pe fir?