Polidependenta de poliflore


- In orice oras din lume te duci, trebuie sa bei un pahar de apa de la robinet, ca simti vibe-ul
- Cand te duci la Ada Milea la concert, trebuie sa fii una cu folcul.

- Cand are gig-uri in provincie, Vali Barbulescu se duce cu masina lui si taxeaza 11 mii pe kilometru.
- Vali Barbulescu e mai ieftin ca un taxi.

- Ai grija cu sunetul.
- Ce bine suna asta.

- Am putea sa mergem la Magda…
- Pai deja ne e somn, de ce sa mergem la Magda?

- Unde esti, acasa? Ce tare!
- Unde esti, la munca? Ce nebunie!

- Sunt pe interes, nu ma dau la tine.
- A ajuns si my space-ul asta…
- Aici, toti suntem cinelle.
- Si brichetele incep sa semene a Ipod.
- Robot analog
- Mar ma de-aici!
- Scuipa ce ai in palma.
- Daca fluieri in capacul de la Olynth iti simti ciocanelul din ureche.
- Goblenul este retro pixel art.


- Oamenii intra in deep-uri
- Iesiri monosilabice
- Nu stia lupte, se batea manual
- Toti bloggerii sunt antiblogeri
- Nicu Alifantis, Nicu Alifantis
- Rastamon = un rastaman cu pantaloni de pokemon
- Hernie de vinyl - in general, toti djii sufera de asta


published in Time Out

7 comments:

Allen & Heat said...

"bai fata" tot astept un review frumos despre sunwaves..pentru ca deh....anu asta l'am ratat..si am auzit ca a fost cel mai tare dintre toate editiile?!?!?!deci macar un review te rog frumos domnisoara......care se afla pe guest list.
Traiasca Lucian Lautaru' !

Allen & Heat said...

am uitat sa mentionez "care este ! ".

[+_+] said...

luciano nu e lautar de ieri, de azi. ce sa caut la mare?
am lipsit cu desavarsire

[+_+] said...

poate faci tu un review pentru blog despre care este :)

Allen & Heat said...

nu , nu ! din pacate eu nu am talentul de a redacta posturi mai lungi de 100 de caractere , nu stiu care e motivul dar de fiecare data cand incerc , imi creste pulsul si datorita efectelor "pac -man " apas pe X ....
Si in plus eu nu am fost la mare de - 1 5 8 99 - viitor tocmai de aceea eram atat de nerabdator .
Vrea reviewwwww ! ! !

Allen & Heat said...

uite vezi am depasit 100 , efectul ...."vrea review " .

Unknown said...

un review de la de-dans ar intra :)