Oare cum e la Buzau?

Navigam pe site-urile de gen, cand am dat de mixul “Minimal Animal” al DJ-ului Robert Me2. Numele mi-a starnit curiozitatea, site-ul si mai mult, mai ales cand am downlodat si cateva remixuri house la piesele lui Gutza (care intre timp au fost date jos). Oare cine esti tu Robert?


- Robert Me2 adica Robert si eu de asemenea?
- Poai, numele meu de familie este "Mitu". Fa legatura.
- E ca 2peu, de la tupeu.
- Exact.

- Cine ti-a facut siteul?
- Eu. Stiu sa fac mai multe lucruri.
- Este o copie a siteul sunrise.ro.
- Nu, este un template flash dupa care a facut si Sunrise.
- Intro-ul de la site ce exprima?
- Lumea DJ'ilor, zgomot, lumina, viteza.
- Si fete.
- Da, si fete.
- Ce rol au fetele?
- Pai depinde cum privesti lucrurile sau cu care cap gandesti.
- Tu cand esti DJ, cu care cap gandesti?
- Depinde de fata. Testez terenul mai intai, vad ce si cum. Daca fata respectiva gandeste mai incet ca mine, o abordez altfel, mai smechereste sa zicem.
- Cat de incet gandesti tu?
-N-am facut nici un test de inteligenta pana acum.
- Cati ani ai?
- 23.

- Cum e sa pui muzica la Krama Daci din Buzau?
- Nu e cine stie ce, se pune muzica retro, gen Abba si Bonnie M. Nu sunt adeptul genului, dar uneori si banii conteaza.
- Tie ce gen iti place?
- Dupa cum am scris si pe site, house.
- Dar pui si minimal.
- Pai minimal e un subgen al muzicii house.
- Unde ai citit asta?
- Nicaieri.
- Si de unde stii ca e un subgen al muzicii house?
- Pai vorbesc si eu cu alti DJ.
- Din Buzau?
- Din Buzau.
- Sunteti multi?
- Sunt ceva.

- Am vazut ca faci remixuri.
- Da. Este un mod de a te face cunoscut.
- Cum se impaca minimalul, housul si manelele?
- Pai minimal este house pentru mine. Manelele le urasc, dar ma lovesc de ele oriunde mixez aproape.
- Ai remixat piesele lui Gutza.
- Remixuri house. Am remixat manele, facandu-le house. Le-am sters de pe site, nu mai sunt.
- Cand le-ai facut?
- La inceputul anului.
- De ce?
- Din ceva gretos am facut ceva mai putin gretos.
- Si la ce te gandesti in timp ce faci din Gutza, house?
- Ca m-ar omori manelistii.
- Tu vrei sa te faci cunoscut facand din lucruri gretoase, lucruri mai putin gretoase?
- L-am mixat pe Guta pentru amuzament.
- De ce le-ai scos de pe site?
- Pentru ca vreau sa trec la un alt nivel.
- Si acum la ce nivel esti?
- Vreau sa fiu ceva mai serios.
- Cu fosta ta prietena ai fost serios?
- Nu.
- Era manelista?
- A fost o relatie foarte rapida. Relatiile de lunga durata le-am avut atunci cand nu eram DJ.
- Crezi ca muzica ta nu te lasa sa-ti faci o prietena?
- Nu cred.
- Da cine nu te lasa?
- Nu stiu.

- Ce artisti te-au influentat?
- Nu am un artist sau DJ preferat. Daca piesa este buna, nu conteaza cine o canta. Pe mine m-a influentat DJ Mase foarte mult.
- Cum suna? (pt necunoscatori, suna dnb)
- DJ mase nu prea se ocupa de mixuri/remixuri dar in schimb mixeaza foarte bine. Ma refer la tehnica. Tehnica de mixaj.
- Care e tehnica sa de mixat?
- Tehnica este aceeasi peste tot. Conteaza sa o aplici bine doar.

- Ce artist de minimal asculti?
- Dupa cum ti-am zis, nu am un artist/dj preferat. Ca sa-ti dau un nume totusi, i-am ascultat pe Internullo si pe Raresh si mi-au placut.
- Tu asculti numai ce preferi?
- Pai tu asculti muzica ce nu-ti place?
- Cum pot sti daca imi place pana nu o ascult?
- Cel putin la mine acasa ascult doar ce imi place mie. Ce nu-mi place se duce la recycle bin si ramane doar ce e bun pt mine.

- Ai un mix Minimal Animal. Are you an animal?
- E un mic animalutz pe acolo, care iti da fiori cand asculti mixul si ti se ridica parul pe maini (cel putin mie). Atunci inseamna ca animalul isi face aparitia.
- Tu cand asculti mixul tau ti se ridica parul pe maini?
- Da.
- Ti se intampla si cu remixurile la Gutza?
- Niciodata. De ce insisti atat pe Guta?

- De unde iti iei muzica?
- De pe net, ca toata lumea, piratez.

- Cat iei pe un set?
- Cum adica cat iau pe un set?
- Cati bani iei pe un set?
- Pai nu iau bani la set, iau pe seara. Depinde unde ma duc. Sunt ieftin.

6 comments:

[+_+] said...

curiosi cum suna?

iata:

http://djrobertme2.evonet.ro//mixuri/

rita sordida said...

sunt ieftin...

Anonymous said...

de unde l-ai cules p-asta? auzi...minimal e un subgen al house-ului...penibil

UrsuPolar said...

ok, eu nu am nici o legatura cu muzica house sau minimal, dar pot sa va spun ceva despre acest Robert... desi cred ca si voi v-ati dat seama ce este: just another wannabe. am, oarecum, avut ocazia sa il cunosc putin pe net.
si da, din pacate in buzau(am locuit f mult timp acolo)discotecile sunt jalnice(cand eram eu mai micut, le vizitam). in general si ptr ca marea majoritate din locuitori asculta manele. dar si in incercarile de cluburi de alte genuri, tot nu iese nimic bun. e o minune mare daca nu se aude macar o melodie cu influente, sa le zicem, orientale, chiar in sectiunea din discoteca(marea discoteca NoLimit e imparita pe genuri de muzica :| si se tin simultan!)rezervata muzici house sau club sau ce or vrea ei sa promoveze.
asa ca va recomand sa stergeti buzau din harta muzici bune, fie ea house sau alt gen. si va spun asta cu tristete.

UrsuPolar said...

in urma postului meu, Robert Me2 mi-a raspuns! read more on

http://barlogu.blogspot.com/2008/06/0053-dreptul-la-replica-by-robert-mitu.html

Tala said...

"- Nu am un artist sau DJ preferat. Daca piesa este buna, nu conteaza cine o canta."

SUPERB ZIS! sunt foarte curios sa'l cunosc pe acest "guru"!