Catalogari

DJ Mircea Ivan are 20 de ani, o rezidenta la club Fuschia, din Bucuresti, cont pe hi5, dragoste pentru Tiesto si niste pareri despre minimal, minimalisti si restul familiei de cuvinte.



- Cine esti tu?
- Un anonim care incearca sa sparga gheata, care mixeaza house comercial, insa vrea cat mai repede sa puna tech house.
- Ce inseamna cat mai repede?
- Inseamna ca astept sa vina intr-o seara la club, un patron care sa zica "frate, ia vino la after la mine".
- La ce club?
- La Fuchsia.
- Asa crezi tu ca merge treaba, vine patronul sa te intrebe daca vrei la after?
- Este una din posibilitati. Am impartit demouri pe la multi dji autohtoni, care mi-au dat cu flit.
- Cui?
- Optik, Eftimie, Barbulescu.
- De ce te-ai dus la ei? Care a fost criteriul de selectie?
- Astia sunt cei mai cunoscuti din Romania, mixeaza in fiecare weekend in alt oras, deci teoretic au cele mai multe relatii.
- Tu ce asteptari ai de la ei?
- Sa asculte mixul si daca le place, sa intrebe prin tara daca au nevoie de un rezident.

- Cum crezi tu ca ajung djii cunoscuti?
- Parerea mea nu trebuie neaparat sa fie conforma cu realitatea, insa cred ca fiecare dj care a ajuns sus a avut niste pile.
- Tu cand ii dai promo-ul tau lui Optik, de fapt vrei sa-ti faci o pila?
- Da.
- Ca sa-ti faci pile trebuie sa oferi ceva la schimb. Ce crezi tu ca poti sa-i dai lui Optik?
- E prea penibil sa ma duc cu bani la el, dar consider ca, daca asculta mixul si ii place ce aude, nu il costa nimic sa intrebe in tara, pentru ca si el a crescut dintr-un anumit punct.
- Care crezi ca a fost pila lui Optik?
- Nu cunosc pile.

- Cum ai ajuns sa pui muzica la Fuschia?
- Un prieten se uita pe Hi5 si a vazut profilul clubului. Stia ca imi caut de mult timp.

- Ce asculti tu in masina?
- One fm si uneori Deea.
- Borseta cu cd-uri?
- E si ea acolo.
- Dar tu asculti One fm.
- Alternez.
- Cu Deea.
- Borseta, One si Deea.

- De ce crezi tu ca minimalul se trage din house?
- Pentru ca la baza lui sta ideea de loop, iar din loop-uri a luat nastere house-ul.
- Cand s-a petrecut nasterea house-ului din loop?
- Acum vreo 15 ani.
- Cine a facut asta, Livio si Roby?
- Ron Hardy.
- Ce crezi ca a fost inainte de loop?
- Diversitate.

- Iti place Tiesto?
- Da. Toti minimalistii nu il suporta.
- De ce crezi asta?
- In primul rand pentru ca nu suporta bmp peste 135 si in al doilea rand pt ca il considera un cacat mult prea comercial pentru sufletele lor underground.
- Daca asculti minimal ai suflet underground?
- Da. La concerte minimal, orice piesa noua, neauzita este apreciata. Toata lumea se misca, nu le pasa. La concertele trance, cu precadere ale lui Tijs, daca nu le dai un traffic sau un adagio, nu se simt bine, nu traiesc gig-ul!

- Care este diferenta, in sufletul tau, intre Tiesto si minimal?
- Diferenta este de stare. Pe trance esti euforic, simti ca zbori. Minimalul iti da o stare de nepasare.
- Dar tu mixezi minimal. O faci cu nepasare?
- Nu mixez cu nepasare. Minimalul imi da o stare de relaxare a creierului, coroborata cu o nevoie apriga de dans, nu sarit ca pe trance.
- Pe trance sari, pe minimal cum dansezi?
- Fac dansul gainii, ca toata lumea, adica miscari ritmice din maini si alternanta picioarelor.
- Cum alterneaza picioare?
- 1,2 1,2.

- Tu esti trancer sau minimalist?
- Eu sunt destept.
- Nu esti dj?
- Sunt amandoua

- Ce fel de oameni vin la Fuschia?
- Minimalisti, baieti cu fite de Bamboo, femei trendy, dar si pustani.
- Defineste minimalist.
- Baiat/fata tuns/a scurt, cu un smoc ridicat de par inspre ceafa, posesor/oare al unui breton lins, care a imprumutat outfit-uri de la mai multe subculturi, care nu stie sa se miste decat prin dansul gainii, care se bucura de orice piesa minimal, dar care prin dorinta lor de a asculta muzica asta, te fac sa te simti bine ca dj.
- Tu nu esti minimalist pentru ca nu ai smoc?
- Eu nu sunt minimalist pentru ca ascult si trance si pentru ca nu imi place sa fiu incadrat intr-un anumit gen, e prea claustrofobic.
- Si totusi, tu ii incadrezi pe altii. De ce faci asta?
- Pentru ca se iau de Tiesto, pentru ca nu pot sa vada decat universul minimal.
- Deci tu nu ai ceva cu minimalistii in general, ai ceva doar cu cei care se iau de Tiesto.
- Da.
- Ce i-ai face unui minimalist care se ia de Tiesto, ipotetic vorbind?
- L-as incuia intr-o camera foarte mica si i-as da sa asculte la maxim Sweet Things, timp de 3 zile.
- Eu te-as inchide pe tine intr-o camera si te-as pune sa asculti Minimalism a lui Terrence Dixon.
- Ce rea esti.

- O sa ajunga tranceul underground?
- Sa stii ca sunt sanse.

17 comments:

dj plan b said...

"- Ce crezi ca a fost inainte de loop?
- Diversitate."

este atat de gresit raspunsul asta, pe atatea planuri, incat devine sublim in absurditatea lui.

de dans said...

hai ca le zice bine mircea, pe cuvant, cu relaxare asa, mi-a placut. plus ca "catalogari" mi-a facut dimineata. catalogarii sunt ca cocalarii da o ard cu cataloage, sau "din cataloage". "frate, tu o arzi cam din catalog asa" imi vine sa rad cum se citeste: hihihi hi

de dans said...

si la liceu poa sa le zica profesorilor ca's catalogari. catalogaru de mate care o si arde cu catalogu, te si arde cu catalogu.

[+_+] said...

peste vreo zece ani o sa umblam cu indosariei

[+_+] said...

indosarieri

dj plan b said...

pai asta am zis si eu; n-am facut caterinca.
am fost sincer invidios ca n-am zis eu aia cu loop-urile si diversitatea.

radu said...

foarte tare pustiul. pare si foarte puternic din cate se vede pe hi5

Immortal Ping said...

da' sa avem pardon, la capitolul "ce simti cand asculti" zice conform adevarului: minimalu' te face serios. serios

[+_+] said...

eu sunt de acord la capitolul cu tiesto
baiatul asta are ceva cu mine

Anonymous said...

Eh, un pusti cu mai multa atitudine decat esperienta... Eu ma intreb de ce nu l-au contactat dupa ce i-au ascultat mixul? Poate nu e asa bun.

Anonymous said...

Navigand putin pe net am dat peste acest "interviu" care pe langa faptul ca este penibil, este si o gogoasa colosala spusa de un om care gandeste total eronat. Daca tu Mircea o sa continui sa vezi lucrurile prin prisma asta, garantat nu te va baga nimeni in seama in meseria ta de dj, iar vis-a-vis de minimalisti, tranceri si gaini...mai citeste si mai informeaza-te si apoi apuca-te sa te faci de ras. Donshoara care a luat interviul...atat...auzisem ca freshgoodminimal e ceva ok...asa cum danseaza si Mircea 1,2 1,2...hop tzop...aia e...

Anonymous said...

am mai intalnit dastia dar nici chiar asha :)) mai e si e dj si mai are si cultura muzicala lipsa :(

Sunrise Boulevard said...

E foarte bine ca exista baieti care stiu cum sta treaba in muzica asta. Baieti care stiu cum ar trebui sa vad eu lucrurile, sau baieti culti. Va pup. Sunteti fantastici.

[+_+] said...
This comment has been removed by the author.
sickboy said...

...e bine, Mircea, esti tanar, ai ceva in cap: deci e loc de mai bine, daca asta iti doresti. Si Kimi Raikkonen a fost candva incepator, nu? :))

keep up

[+_+] said...

draga cristi poescu, ceea ce te enerveaza are de fapt menirea sa te amuze. zambeste my friend, asta este scena. dam exemplu pozitiv tratand cu umor exemplul negativ. te-ai prins acum? ;)

Boogie said...

trance-ul nu ajunge la 135 bpm.
jalnic