Atena la Cubecast. Cine e Atena?

[ Pfuu, bine ca postez, ca nu mai suportam poza postului anterior.]

In Romania exista doar noua fete DJ. Atena este una dintre ele, printre putinele de ale carei skill-uri am auzit. Cand vorbeste despre ea, denota dorinta de profesionalism. Sa vedem de unde tasneste aceasta pasiune si sa o ascultam maine, la Cubecast, live stream, audio-video, de la ora 19, +2GMT.



- De ce acest skill atrage atat de putin sexul feminin?
- Aceasta meserie este destul de grea pentru o fata. Trebuie sa fii destul de tare, ca sa poti trece peste emotiile create de publicul din fata ta, ce nu trebuie dezamagit. Emotiile au o intensitate foarte mare, iar ca sa le faci fata trebuie sa fii foarte bine pregatita si sigura pe tine. In plus, stilul de viata "impus" de aceasta meserie poate fi prea dur pentru sexul feminin. Ca femeie, de la o anumita varsta, oboseala si noptile pierdute nu iti mai permit sa ai o viata normala. De aici alegera multora sa nu se arunce in aceasta cursa.

- Este feedback-ul publicului altfel in fata unei femei?
- In ceea ce ma priveste, am fost intotdeauna privilegiata ca sunt fata. Nu stiu de ce, dar am simtit mereu ca publicul ma asculta cu interes. Niciodata nu pierd ocazia sa ma imprietenesc cu multi dintre ei. Intradevar, suntem putine cele care mixam, dar daca observi indeaproape, toate femeile o fac foarte bine: Tania Vulcano, Magda, Vera, Monika Kruse, Miss Kittin ... “Putine, dar bune".

- Ce te-a facut pe tine sa pui mana pe butoane?
- Sa pui mana pe platane este pur si simplu un mod de a te relaxa in casa cu prietenii. Si pana la urma, sa legi doua piese nu este o mare filozofie. In Germania de exemplu, foarte multi stiu sa puna muzica indiferent daca o fac la club sau acasa. Cred ca mixatul a ajuns ca mersul pe bicicleta sau ca patinajul. Insa, exista amatori si exista profesionisti!
Muzica este pasiunea mea si a fost de la varsta de patru ani, cand tatal meu m-a invatat sa cant la vioara. La 16 ani am terminat Conservatorul, iar la 22 am fost atrasa de muzica electronica. Ceea ce m-a ademenit a fost cu siguranta descoperirea unui alt mijloc de comunicare cu oamenii. Muzica, oricare ar fi ea, clasica sau electronica, este calea cea mai transparenta prin care te poti exprima si prin care lumea sensibila te poate cunoaste. Nu m-a impins nimeni sa fac asta, a fost pur si simplu dorinta mea, de dinainte sa-l cunosc pe Rares.

- Rares te-a invatat sa mixezi? Cata influenta Raresh este in seturile tale? Impartiti placile? Puneti muzica impreuna? Este ca in cuplu?
- Este o meserie care se fura, mai nimeni nu te invata si nici Rares nu a avut timp sa o faca, sa stea cu mine ore in sir, desi cred ca mi-ar fi placut foarte mult. Asta nu inseamna insa, ca nu m-a ajutat. De fiecare data cand am avut o intrebare mi-a raspuns cu cel mai mare drag. Dar, am fost mereu atenta si mi-a placut sa ma pot descurca singura. Ca si in cuplu, este mult mai placut sa vezi ca partenerul tau stie sa prinda anumite lucruri din zbor, in loc sa te intrebe tot timpul. Nu impart niciodata placile cu Rares, fiecare are biblioteca lui si ar fi prea complicat sa le punem la comun. Apoi, vinilurile sunt prea intime pentru un DJ. In ceea ce priveste seturile, multa lume a remarcat o deosebire intre mine si Raresh. Zona este aceeasi, dar personalitatea si experienta sunt cu siguranta diferite. Punem muzica impreuna foarte rar, dar tin minte ca ultima oara a fost o traire foarte intensa.

- Ce te fascineaza, tehnica, sound-ul, imbinarea lor?
- Ma fascineaza emotia aceea puternica si legatura pe care o stabilesti cu cei din fata ta; cand reusesti sa starnesti reactii prin tema unei piese sau cand ii vezi ca se uita la tine si asteapta... Piesele le stii de acasa, technica depinde de cata experienta ai in spate.

- De cand te-ai apucat sa pui muzica si pana acum, cum consideri ca ai evoluat?
- Orice experienta, adica orice petrecere te face sa evoluezi. Cu cat pui mai mult in public, cu atat esti mai bun. Este ca mersul pe bicicleta.

- Cum cari geanta viniluri? E grea si pentru un barbat.
- Nu stiu cum se face, dar de fiecare data este un prieten bun in preajma mea care sa ma ajute...norocoasa.

No comments: